StudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-logo-ConceptStudioHarm-wit-02
ConceptStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-rawshell-iphone-SE2-case-skull-floating-gif-animation

Rawshell Phone Cases

Concept Design . Art Direction . Product Design . Visual Design . Branding . Motion Graphics

Rawshell is een concept voor extreem luxe phone cases. Het concept bestaat uit 2 ontwerpen. Het eerste ontwerp visualiseert het piratensymbool en is bedoeld voor mannen. Het tweede ontwerp visualiseert een slang en is bedoeld voor vrouwen. De cases zullen worden gemaakt van titanium en ingelegd met ruwe en geslepen diamanten. Kernwoorden zijn rauw, stoer,  robuust, puur, sexy, verleidelijk, luxe.

Broche | Pochet Rijksmuseum Award

Concept Design . Product Design . Visual Design . Fotografie

Het concept voor dit ontwerp is gebaseerd op de tulpen mania die zich rond 1634 afspeelde in Nederland. De tulp was destijds zo exclusief en duur geworden dat de dames aan het Franse hof honderden Nederlandse guldens betaalden voor 1 tulp. Deze werd vervolgens in hun decolleté naar een galabal gedragen.

Het ontwerp kan worden gedragen als een broche of als pochet. Het ontwerp heeft meegedaan aan de Rijksmuseum Award 2020.

Nieuwe Wegen Ballast Nedam

Concept Design . Branding . Visual Design . Copywriting

Het concept visualiseert een nieuwe kijk op de core business van Ballast Nedam. Het zegt letterlijk ‘Nieuwe Wegen’, nieuwe manieren van denken en handelen. Een nieuwe aanpak voor de bouw van infrastructuren.
‘Infrastructuur probleem? Wij stellen ons graag op als bruggenbouwers’

ConceptStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Het-Flores-Huis-logo-brand

Het Floreshuis Buurtcentrum

Concept Design . Branding . Visual Design . Copywriting

Het concept focust zich op ‘persoonlijk ontwikkeling’. Een buurtcentrum moet een plek zijn waar mensen de mogelijkheid krijgen voor persoonlijke groei, om voorbij hun beperkingen te gaan en tegelijkertijd zich ook thuis te voelen.

De huisstijl heeft een open, speels en structureel karakter. De kleuren zijn warm en beschermend. In de branding worden bezoekers geportretteerd die vertellen over het profijt wat ze halen uit het buurtcentrum.

ConceptStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-visuals-beleef-beton-westo

Westo Prefabbeton Fabriek

Concept Design . Branding . Visual Design . Copywriting . Art Direction

Het idee achter het concept is ‘Wij als prefabbeton fabriek kunnen echt alles van beton maken’. Zelf een auto, boot of vliegtuig is uit te voeren in beton, dit om aan te geven hoe ver de mogelijkheden gaan van het bedrijf.
Slogan: ‘Wij kennen de mogelijkheden’

Contact met StudioHarm

Volg StudioHarm

StudioHarm
Instagram | LinkedIn 

ArtStudioHarm
Instagram

© 2022 StudioHarm  Terms & Conditions