StudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-logo-DesignStudioHarm-wit-02
DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-branding-2belighted-lichtadvies-logo-iPhone-12

2beLighted Lichtadvies | Lichtdesign | Lichtarchitectuur

Concept Design . Visual Design . Art Direction . Branding . Corporate Identity Ontwerp . Fotografie . Webdesign . Marketing . Social Media Marketing . Copywriting

2beLighted is een lichtarchitectuur bureau voor lichtadvies en lichtdesign.

Concept: Het nieuwe logo van 2beLighted is in de basis gebaseerd op zichtlijnen. Vanuit deze zichtlijnen is een logo gecreëerd wat bestaat uit slanke ronde elementen die samen een lijnenspel van licht vormen.
Door het open karakter van de elementen ontstaat optische ruimte. Het nieuwe logo benadrukt de kernbegrippen van waaruit 2beLighted werkt.

Deze kernbegrippen zijn: bouwen met licht, moderne vormgeving, gevoel voor stijl, kwaliteit, professionaliteit, oog voor detail, tijdloos lichtontwerp. 2beLighted.nl

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-Dirk-Stobbe-intervisie-personal-coach

Dirk Stobbe Intervisie en Personal Coach

Concept Design . Visual Design . Art Direction . Branding . Logo Ontwerp . Fotografie . Marketing . Social Media Marketing

Dirk Stobbe is een intervisie- en personal coach voornamelijk werkzaam in de farmacie en de zorg.

Branding concept: Het logo is samengesteld uit slanke lettervormen die een open, laagdrempelige en toegankelijke uitstraling visualiseren. Deze uitstraling past 1 op 1 bij het karakter van Dirk.
De huisstijl is opgebouwd uit ’tegels’ die de verschillende facetten van het coachen moeten voorstellen waarbij Dirk het centrum vormt. Visual van een boom; Dirk is een zeer geaard persoon wat je als personal en intervisie coach ook moet zijn wil je mensen begeleiden in hun proces.
DirkStobbe.nl

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-webdesign-dirk-stobbe-intervisie-personal-coach-03
DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-Fluxion

Fluxion The GumCareCompanion

Concept Design . Visual Design . Art Direction . Branding . Corporate Identity Ontwerp . Advertising . Package Design . Webdesign . Website bouw . Motion Graphics . Animatie . Tandheelkundige Illustraties . Social Media Marketing

De Fluxion is een tandheelkundig apparaat dat wordt gebruikt voor de vroegtijdige behandeling van peri-implant mucositis. Het reinigt de ruimte tussen de tand en het tandvlees doormiddel van lucht en water.

Branding concept: Uitstralen van professionaliteit en tegelijkertijd van luchtigheid en vloeibaarheid.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-advertisement-Fluxion
DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-Sir-Johns-dutch-chocolate-whisky-fudge

Sir John’s Dutch Chocolate Whisky Fudge

Concept Design . Visual Design . Art Direction . Branding . Corporate Identity Ontwerp . Advertising . Package Design . Webdesign . Website bouw . Fotografie . Marketing en Communicatie . Social Media Marketing

Sir John’s Dutch Chocolate Whisky Fudge is fudge die wordt gemaakt volgens een geheim recept. Het wordt vermengd met een single malt whisky.

Branding concept: Wie is Sir John en wat maakt de fudge zo speciaal? Wek nieuwsgierigheid naar het product door van Sir John een mysterieus personage te maken met intrigerende uitspraken en een bijzondere achtergrond. SirJohns.nl

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-tulipomania-rijksmuseum-broche-pochet-aimee-02

Broche | Pochet Rijksmuseum Award

Concept Design . Product Design . Visual Design . Art-Direction . Fotografie

Het concept voor dit ontwerp is gebaseerd op de tulpen mania die zich rond 1634 afspeelde in Nederland. De tulp was destijds zo exclusief en duur geworden dat de dames aan het Franse hof honderden Nederlandse guldens betaalden voor 1 tulp. Deze werd vervolgens in hun decolleté naar een galabal gedragen.

Het ontwerp kan worden gedragen als een broche of als pochet. Het ontwerp heeft meegedaan aan de Rijksmuseum Award 2020.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-iconen-Optima-Farma-vereniging-scholing-01-1

Optima Farma

Concept Design . Branding . Visual Design . Webdesign . Website bouw . Icoon Ontwerp . Social Media Marketing

Optima Farma is een vereniging die de apothekersassistenten, farmaceutisch consulenten en farmakundigen vertegenwoordigen.

Kernwoorden voor de branding van Optima Farma zijn: professionaliteit, toegangkelijkheid en transparantie.

OptimaFarma.nl | Congressen.OptimaFarma.nl | OptimaFarma.nl/Vacatures | Webshop.OptimaFarma.nl


DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Optima-Farma-webdesign-main-website-02
DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-webdesign-studio-ewoud-de-groot-contemporary-wildlife-artist-2023-02

Ewoud De Groot Contemporary Wildlife Kunstenaar

Concept Design . Visual Design . Branding . Webdesign . Website bouw

Ewoud De Groot is een contemporary wildlife schilder uit Nederland. Zijn werk is zeer gewild bij nationale en internationale verzamelaars.

Branding concept: strak, transparant en overzichtelijk. Een heldere kijk op Ewoud zijn werk. Ewoud.nl

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-farmaceutisch-consulent-02

Farmaceutisch Consulent Saxion Next

Art Direction . Concept Design . Visual Design . Webdesign . Website bouw . Branding . Corporate Identity Ontwerp . Marketing en Communicatie . Social Media Marketing . Fotografie . Copywriting

Een farmaceutisch consulent werkt voor een apotheker als manager van de apotheek. Een opleiding voor het vak van farmaceutisch consulent werd door Saxion Next aangeboden.

Branding concept: professionaliteit en trots! Laat zien dat je een professional bent, en dat je daar trots op bent.
Tekst:
‘Een farmaceutisch consulent spreekt duidelijke taal!’

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-webdesign-farmaceutisch-consulent-02
Eigen link DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-MAAK-Lab-Gro-01-02

MAAKLabGro SKKEK

Branding . Corporate Identity Ontwerp . Art Direction . Visual Design . Social Media Marketing

MAAKLabGro is een initiatief van SKKEK. Het bied een creatieve werkplek voor kinderen. Branding concept: het visualiseert een image van een laboratorium waar je alles wat je wilt kunt creëren en bouwen.
Tekst: ‘MAAKLabGro; voor de dromers’.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-FPZ-Instituut-02

FPZ Instituut 

Branding . Corporate Identity Ontwerp . Art Direction . Visual Design . Webdesign . Website bouw . Iconen Ontwerp

Instituut voor training en advies op het gebied van farmaceutische patiëntenzorg.

Branding concept: FPZ Instituut is de volgende stap in de farmaceutische patiëntenzorg. Door de individuele vaardigheden die nodig zijn in de farmaceutische patiëntenzorg te visualiseren als moleculen die samenkomen, zorgt dit voor complete kennis. FPZ-instituut.nl

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-icons-iconen-molecules-FPZ-Instituut-02
DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-schermvereniging-fencing-club-heerenleed-01

Heerenleed Schermvereniging

Branding . Corporate Identity Ontwerp . Visual Design . Marketing . Social Media Marketing

Heerenleed is een schermvereniging gevestigd in Groningen. Branding concept: De verschillende disciplines die de schermvereniging aanbied samenbrengen, floret, degen en sabel, allen onder 1 schild.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-SKKEK-01

SKKEK

Concept Design . Branding . Corporate Identity Ontwerp . Art Direction . Visual Design . Webdesign . Website bouw . Social Media Marketing

SKKEK is een instelling die kunsteducatie voor kinderen verzorgt. Branding concept: Kinderen zijn ruwe diamanten die door educatie geslepen/gepolijst worden tot glanzende diamanten. Skkek.nl

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Business-card-company-paper-compliments-card-SKKEK-02
DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-Olaf-Otto-Fotografie-02

Olaf Otto Fotografie

Branding . Corporate Identity Ontwerp . Visual Design

Olaf Otto is een multidisciplinaire fotograaf. Branding concept: Het logo heeft de vorm van een blok stempel. Door transparante letters te gebruiken krijgt het bij gebruik van de verschillende foto’s steeds een andere uitstraling. Olaf Otte drukt zijn stempel op elke opdracht. Met andere woorden; Olaf Otto laat zijn invloed gelden in de zin van professionaliteit, eigenzinnigheid en creativiteit.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-BrandYour_Logo-brand-02

Brand Your

Branding . Corporate Identity Ontwerp . Visual Design . Motion Graphics

BrandYour is een designstudio gespecialiseerd in interieurontwerp. Branding concept: ‘reflectie’. Elk ontwerp dat we maken is een reflectie van jou, je interieur, je bedrijf of organisatie.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-beleef-beton-westo-instagram-new

Westo Prefabbeton Fabriek

Art Direction . Branding . Corporate Identity Ontwerp . Visual Design . Webdesign . Website bouw . Fotografie . Copywriting . Slogan . Interieurdesign . Advertising

Westo is een prefabbeton fabriek die prefabbeton elementen produceert voor uiteenlopende bouwprojecten. Branding concept: beleef beton, toon de mogelijkheden en schoonheid van beton. ‘Hoe ingewikkeld het bouwproject ook is, wij kunnen alles van prefabbeton maken en het er fantastisch uit laten zien’
Tekst:
‘Sterk in Performance’  Tekst: ‘Constructieve Klasse’

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-visuals-photography-staged-photo-manipulation-De-Velden-Hooglanderveen-new
DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Cass-De-Gouden-Smaak-Logo-brand-02

Cass De Gouden Smaak

Concept Design . Visual Design . Art Direction . Branding . Corporate Identity Ontwerp . Advertising . Webdesign . Website bouw . Copywriting . Package Design . Marketing en Communicatie . Social Media Marketing

Cass De Gouden Smaak is een Wijn en Lifestyle onderneming die wijn, kunst en kleding vermarkt. Branding concept: Uitstraling geven van een luxueus en exclusief merk voor de verfijnde smaak, de gouden smaak.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Cass-De-Gouden-Smaak-visitekaartje-business-card-02

Contact met StudioHarm

Volg StudioHarm

StudioHarm
Instagram | LinkedIn 

ArtStudioHarm
Instagram

© 2022 StudioHarm  Terms & Conditions