StudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-logo-DesignStudioHarm-wit-02
DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-Dirk-Stobbe-intervisie-personal-coach

Dirk Stobbe Intervisie en Personal Coach

Concept Design . Visual Design . Art Direction . Branding . Fotografie . Social Media Marketing

Dirk Stobbe is een intervisie- en personal coach voornamelijk werkzaam in de farmacie en de zorg.

Branding concept: Dirk is een zeer toegankelijk persoon. Het logo visualiseert dit door een open en lichte uitsstraling. Om de professionaliteit van Dirk aan te geven heeft de huisstijl de vorm van een keurmerk, een medaille. DirkStobbe.nl

esignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-webdesign-dirk-stobbe-intervisie-personal-coach
DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-Fluxion

Fluxion The GumCareCompanion

Concept Design . Visual Design . Art Direction . Branding . Advertising . Package Design . Webdesign . Motion Graphics . Animatie . Tandheelkundige Illustraties . Social Media Marketing

De Fluxion is een tandheelkundig apparaat dat wordt gebruikt voor de vroegtijdige behandeling van peri-implant mucositis. Het reinigt de ruimte tussen de tand en het tandvlees doormiddel van lucht en water.

Branding concept: Uitstralen van professionaliteit en tegelijkertijd van luchtigheid en vloeibaarheid.

Sir John’s Dutch Chocolate Whisky Fudge

Concept Design . Visual Design . Art Direction . Branding . Advertising . Package Design . Webdesign . Fotografie . Social Media Marketing

Sir John’s Dutch Chocolate Whisky Fudge is fudge die wordt gemaakt volgens een geheim recept. Het wordt vermengd met een single malt whisky.

Branding concept: Wie is Sir John en wat maakt de fudge zo speciaal? Wek nieuwsgierigheid naar het product door van Sir John een mysterieus personage te maken met intrigerende uitspraken en een bijzondere achtergrond. SirJohns.nl

Broche | Pochet Rijksmuseum Award

Concept Design . Product Design . Visual Design . Art-Direction . Fotografie

Het concept voor dit ontwerp is gebaseerd op de tulpen mania die zich rond 1634 afspeelde in Nederland. De tulp was destijds zo exclusief en duur geworden dat de dames aan het Franse hof honderden Nederlandse guldens betaalden voor 1 tulp. Deze werd vervolgens in hun decolleté naar een galabal gedragen.

Het ontwerp kan worden gedragen als een broche of als pochet. Het ontwerp heeft meegedaan aan de Rijksmuseum Award 2020.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Optima-Farma-roll-up-banners

Optima Farma

Concept Design . Branding . Visual Design . Webdesign . Icoon Ontwerp . Social Media Marketing

Optima Farma is een vereniging die de apothekersassistenten, farmaceutisch consulenten en farmakundigen vertegenwoordigen.

Kernwoorden voor de branding van Optima Farma zijn: professionaliteit, toegangkelijkheid en transparantie.

OptimaFarma.nl | Congressen.OptimaFarma.nl | OptimaFarma.nl/Vacatures | Webshop.OptimaFarma.nl


Ewoud De Groot Contemporary Wildlife Schilder

Concept Design . Visual Design . Branding . Webdesign

Ewoud De Groot is een contemporary wildlife schilder uit Nederland. Zijn werk is zeer gewild bij nationale en internationale verzamelaars.

Branding concept: strak, transparant en overzichtelijk. Een heldere kijk op Ewoud zijn werk. Ewoud.nl

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-farmaceutisch-consulent

Farmaceutisch Consulent Saxion Next

Art Direction . Concept Design . Visual Design . Webdesign . Branding . Social Media Marketing . Fotografie . Copywriting

Een farmaceutisch consulent werkt voor een apotheker als manager van de apotheek. Een opleiding voor het vak van farmaceutisch consulent werd door Saxion Next aangeboden.

Branding concept: professionaliteit en trots! Laat zien dat je een professional bent, en dat je daar trots op bent.
Tekst:
‘Een farmaceutisch consulent spreekt duidelijke taal!’

MAAKLabGro SKKEK

Branding . Art Direction . Visual Design . Webdesign . Social Media Marketing

MAAKLabGro is een initiatief van SKKEK. Het bied een creatieve werkplek voor kinderen. Branding concept: het visualiseert een image van een laboratorium waar je alles wat je wilt kunt creëren en bouwen.
Tekst: ‘MAAKLabGro; voor de dromers’.

 

FPZ Instituut 

Branding . Art Direction . Visual Design . Webdesign . Iconen Ontwerp

Instituut voor training en advies op het gebied van farmaceutische patiëntenzorg.

Branding concept: FPZ Instituut is de volgende stap in de farmaceutische patiëntenzorg. Door de individuele vaardigheden die nodig zijn in de farmaceutische patiëntenzorg te visualiseren als moleculen die samenkomen, zorgt dit voor complete kennis. FPZ-instituut.nl

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-schermvereniging-fencing-club-heerenleed

Fencing Club Heerenleed

Branding | Visual Design

Heerenleed is a fencing club in Groningen, The Netherlands. Concept for the branding: unifying the three disciplines of fencing, taught at Heerenleed; the foil, épée and sabre, all under one shield.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-SKKEK

SKKEK

Branding | Visual Design | Web Design | Social Media Marketing

SKKEK is an institution which provides art education for children. Concept for the branding: children are rough diamonds which can be polished by education. Skkek.nl

Olaf Otto Fotografie

Branding | Visual Design

Olaf Otto is a multidisciplinairy Photographer. The Logo has the form of a block stamp. By using transparent letters, the various disciplines appear. Each time the ‘stamp’ is used it gives the branding a new look and feel.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-BrandYour_Logo-brand

Brand Your

Branding | Visual Design | Motion Graphics

BrandYour is a design company, specialised in interiour design. Concept for the branding: ‘reflection’. Every design we make is a reflection of you, your interiour, your company, or organisation.

DesignStudioHarm-marketing-concept-design-reclame-advertising-corporate-identity-huisstijl-Logo-brand-beleef-beton-westo-instagram

Westo Precast Concrete Factory

Art-Direction | Branding | Visual Design | Web Design | Photography | Photograph Manipulation | Copywriting | Slogan Invention | Interior Design | Advertising Campaign

Westo is a precast concrete factory which produces precast concrete elements for different building projects. Concept for the branding: experience concrete, show the possibilities and the beauty of concrete. ‘No matter how difficult, we can make anything from precast concrete and let ik look magnifisent’.
Text: ‘Strong in Performance’. Tekst: ‘Constructional Class’.

Cass De Gouden Smaak

Concept Design | Visual Design | Art-Direction | Branding | Advertising | Web Design | Copywriting | Packaging Design | Social Media Marketing

Cass De Gouden Smaak is a Wine and Lifestyle company which markets wine, art and clothing. Concept for the branding: a luxurious and exclusive brand for refined taste, the golden taste.

Contact met StudioHarm

Volg StudioHarm

StudioHarm
Instagram | LinkedIn 

ArtStudioHarm
Instagram

© 2022 StudioHarm  Terms & Conditions